14 lipca 2013

[02] Nowości

Hej!

Wakacje mijają i niestety dzieje się to za szybko. Byłam pewna, że te dni nic nie robienia, dadzą mi dużo czasu na wiele rzeczy. Niestety, ciągle brakuje mi dnia, żeby się z  czymkolwiek wyrobić. Miałam w planach, przeczytać mnóstwo książek. Jest praktycznie połowa miesiąca, a ja nie przeczytałam żadnej. Co chwilę jakieś wypady na basen, ze znajomymi, na działkę... Praktycznie całymi dniami nie ma mnie w domu :C

Chcę sobie kupić wiatrówkę, ale kompletnie nie mogę się zdecydować. Może Wy mi pomożecie. Zastanawiam się pomiędzy i .

Problemy miłosne, problemy, same problemy... Zastanawiam się, w co ja się, do cholery, wpakowałam... Nienawidzę czegoś takiego... Wrrr...

 

Czcionki:


 Całusy :*


12 komentarzy:

  1. Dziękuje ,cóż ja zrobiłam z lady gagą ,gdyż poprostu lubie jej styl,a z Carlosem Marin bo to mój idol moje , marzene er... :D Cóż jeden z tych 4 facetów po których mam motylki w brzuchu .Nie moja wina iż zraniona wolę starszych panów i choć sama to mi nie przeszkadza kiedy słucham il divo

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga bluza najlepsza :)Wiesz co poradzę Ci...ja na początku też korzystałam z instrukcji,robiłam dokładnie to samo.Jednak jak nabrałam wprawy,próbowałam dodawać inne stocki,albo zdjęcia modelek.Mam podobnie-nie zawsze udaje mi się coś wymyśleć z pamięci.Miłosne problemy?Znam to.Aktualnie zerwałam z chłopakiem,bo nie miał czasu nawet żeby ze mną się skontaktować,okłamał jeszcze moją koleżankę,kłamstwa raczej nie wybaczam.Staram się nie przejmować,bo wiem,że nie ma czym:)Teraz przyjaciele są ważniejsi:)Informujesz o postach?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady :*
      A ja właśnie chcę zerwać z chłopakiem, bo wiem, że się "wypaliło", przynajmniej z mojej strony. To jest na zasadzie "miłości na odległość". Mieszkamy około 40km od siebie.. niby nie jest to problem, tylko, że oboje nie jesteśmy pełnoletni, więc samochód odpada... Kłopotać co chwilę rodziców, moich lub jego, też niefajnie. Busy cholernie drogie, bo jakby policzyć w tę i z powrotem wyjdzie około 20 zł. Są wakacje, a my widzimy się 2 razy w tygodniu przy dobrych wiatrach... Ale sorry, że się tu wyżalam...
      O postach nie informuję ze względu na brak czasu itp.. Z doświadczenia wiem, że wchodzenie później na 10 blogów i zostawianie informacji zajmuje trochę czasu :)

      Usuń
  3. Ok,to co jakiś czas będę zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. problemy są do duuuuuupy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się.. wakacje mijają zdecydowanie za szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nowy post:) zapraszam,jak chcesz;)http://love--graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń