22 lipca 2013

[03] Noc horrorów



Hej!
W tym tygodniu (nie wiem, kiedy dodam post) byłam na nocy horrorów w kinie. Seans trwał od 22.00 do 7.00 rano, następnego dnia. Filmy jakie zobaczyłam to: "Obecność", "Wyspa Tajemnic", "Mama", "Sierociniec". Najmniej chyba podobał mi się trzeci film, ale może dlatego, że czułam na nim największe zmęczenie. Po każdej ekranizacji było jakieś 10 minut przerwy. Oczywiste było, że trzeba wypić kawę i coś zjeść.
Najbardziej zadziwił mnie film "Wyspa Tajemnic"? Czy ktoś z Was go oglądał? Co sądzicie o głównym bohaterze, był chory czy go w to wkręcili? Jestem strasznie ciekawa czy Wasza interpretacja jest taka jak moja!

Nagłówki:


Tekstury:

 

Kredyt: lovemybabyy
Kredyt: inconditionally

7 komentarzy:

  1. Wow, noc horrorów? Nie dla mnie haha, ja już po jednym mam bezsenność przez kilka nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW *o*
    Nie znam żadnego z wymienionych filmów. ;)
    Ja lubię oglądać horrory ale też żeby nie były za straszne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią wybrałam bym się na taki seans;D
    oglądałam "mama" i jak dla mnie bardzo fajny;D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nowy post http://love--graphic.blogspot.com,a w nim instrukcja na nagłówek;)Fajny pomysł,z tymi seansami,sama uwielbiam horrory <3

    OdpowiedzUsuń